خدمات سایت
مسیر جاری: خدمات خدمات حقوقی ، مالی و بیمه دوره جامع آموزش صفر تا صد مالیاتی در تبریز
آرشیو


دوره جامع آموزش صفر تا صد مالیاتی در تبریز

زمینه: خدمات
نوع تقاضا: فروش کالا یا خدمات
به روز رسانی: 1400/11/27
زمان درج: 1398/07/24
تعداد بازدید: 789
قیمت: تماس بگیرید

یکی از اصلی ترین نیازهای کارفرمایان و مدیران سراسر کشور محول کردن امور مالی و اشتغال توسط حسابدارانی است که کار مالیاتی را تسلط داشته باشند. مرکز حسابداران خبره آذربایجان بر آن شد که با توجه به این نقطه ضعف و با هدف رشد تمامی حسابداران عزیز یک دوره عملی در حوزه مالیات با سرفصل های زیر ترتیب دهد تا کارآموزان بعد از استفاده از این دوره به تنهایی و با اعتماد به نفس کامل قادر خواهند بود کلیه امور مالیاتی یک مجموعه را اجرا کنند. دوره جامع آموزش صفر تا صد مالیاتی شامل سرفصل های زیر میباشد:

1.آموزش تشکیل پرونده و ثبت نام شخص حقوقی/ 2.آموزش تشکیل پرونده و ثبت نام شخص حقیقی/ 3.آموزش تشکیل پرونده و ثبت نام مستغلات/ 4.آموزش کامل ثبت نام و دریافت کد رهگیری کد اقتصادی تا رسیدن به نام کاربری/ 5.آموزش کامل ثبت نام ارزش افزوده تا رسیدن به نام کاربری و تشکیل پرونده/ 6.درخواست گواهینامه الکترونیکی در کلاس/ 7.تراز حسابها، بستن حسابهای موقت، دائمی و اصلاح و تعدیلات با اسناد واقعی یک شرکت/ 8.تکمیل پیش نویس اظهارنامه عملکرد از دانلود نرم افزار تا مرحله پرینت نهایی/ 9.آموزش نقاط ضعف اظهارنامه ها و نحوه پیاده سازی تعدیلات/ 10.تحریر دفاتر قانونی برای هر نفر یک صفحه در کلاس/ 11.آموزش کامل ارائه اظهارنامه مالیات بر ارزش افزوده و نحوه الحاقی کردن اظهارنامه در هر دوره/ آموزش کامل تهیه مدارک و فایل در سامانه صورت معاملات فصلی تا دریافت کد رهگیری گزارش سه ماهه در دو روش آنلاین و آفلاین/ 12.آموزش تکنیک های فنون مذاکره جهت پرزنت پروژه مالیاتی و اجرای دفاعیات/ 13.آشنایی با نحوه دفاع در برابر محاسبات روزانه خرید و فروش کارشناسان مالیاتی/ 14.تشریح نقاط پررنگ اصلاحیه قانون مالیاتهای مستقیم و ارائه استراتژی جهت سال ۱۳۹۵/ 15.آموزش حرفه ای اعتراض، لایحه، شکستن پرونده، دفاع از متمم، تمکین، نحوه استرداد مالیات از حوزه، دفاعیات مطالبه ارزش افزوده

ارائه گواهینامه پایان دوره مرکز حسابداران خبره آذربایجان

ادامه شرح...
هیچ پرسش و پاسخی درج نشده است! اولین نفری باشید که سوال ثبت می کند !
هیچ نظری درج نشده است! اولین نفری باشید که نظر ثبت میکند!

اخبار کالاها ، شرکتها و تکنولوژی
1403/01/22
کاربران به مواردی از جمله سردرد، خستگی چشم و درد ناشی از وزن دستگاه اشاره کرده‌اند.
1402/12/15
یکی از مراکز معتبر پخش ابزار ساختمانی در کرج فروشگاه فتاحیان می‌باشد؛ این فروشگاه به عنوان یکی از بزرگترین مراکز پخش لوازم ساختمانی در کرج و اطراف آن شناخته شده و نمایندگی برندهای معتبری همچون ورتکس، الکترود میکا، آروا و... می‌باشد.
1402/12/12
در مجموع، بیش از ۸۰۰۰ ساعت زمان برای کار توسعه جزئیات چوبی صرف شده است. در حالی که این کار در حال انجام بود، تیم دیگری پنج ماه را صرف مونتاژ پیچیده‌ترین صفحه ساعتی که تا به حال روی یک رولزرویس نصب شده، کرد!
1402/12/01
دو کامپیوتر شخصی رومیزی بسیار کمیاب با پردازنده‌ی ۸۰۰۸ اینتل هنگام تمیز کردن یک خانه کشف شدند.
1402/11/23
سایپا که قصد عرضه نسخه هیبرید تویوتا کرولا در بازار تا انتهای امسال را دارد، نمونه‌های اولیه این سدان وارداتی ژاپنی را به ایران آورده است.
1402/11/09
درآمد سامسونگ در بخش تراشه‌های خود از 70.2 میلیارد دلار در سال 2022 به 43.4 میلیارد دلار در سال 2023 کاهش یافته است.
1402/11/09
مرکز ملی فضای مجازی دستورالعمل مقابله با کلاهبرداری از طریق شماره تلفن همراه را ابلاغ کرد
1402/10/30
سم آلتمن می‌خواهد با جذب میلیاردها دلار سرمایه و ساخت تراشه‌های هوش مصنوعی وابستگی خود به انویدیا را کاهش دهد.
1402/10/23
ماشین ظرف‌شویی XD3 با قابلیت TrueSteam، بازوی اسپری‌کننده آب چهارگانه و موتوری با قطعات متحرک کمتر، می‌تواند همراه خوبی برای شست‌وشوی ظروف باشد.
1402/10/19
واتساپ دیگر لازم نیست سبز بماند. گزینه‌های رنگی به‌زودی برای کاربران iOS ارائه می‌شود.